2011. szeptember 17., szombat

Új kezdet

Több okból is. Igazából nem most kezdtem ékszerekkel foglalkozni, sőt magával a süthető gyurmával is már több, mint egy éve megismerkedtem. Eddig is találkozhattatok már a munkáimmal a Meskán és a Facebookon is. Illetve ha élőben is kíváncsi vagy az ékszereimre ne menj el az Antik Aranyecset üzlet mellett, ha Budapesten jársz :) (1056 Budapest, Váci utca 66.).
Mivel az életemben is elég nagy változás köszöntött be, mert szeptembertől egyetemet váltottam, ezért úgy döntöttem, megragadom az alkalmat és most elindítom ezt a blogot is.
Így ha tetszenek a munkáim, már itt is nyomon tudod követni. :) Remélem így lesz! ;)
 

                                                                                Fotó: London, Greenwich, 2011

Egy kis inspiráció…kezdetnek és nekem egy kis nyár idézés. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése